Klantenservice

Kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of een opmerking?

Wil je meer informatie over een bepaald artikel?

Voldoet iets niet helemaal aan de verwachting?

 

Altijd een oplossing, altijd een antwoord op je vraag!

 

De klantenservice van LaVie HomeDeco helpt je graag verder met de volgende onderwerpen:

-Bestellingen

-Versturen/Afhalen

-Extra services

-Voorwaarden

-Retourneren

 

Contact:

 

 

 

Retouren:

 

Bestellingen kunnen tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden geannuleerd worden.

Ga voor meer informatie naar Verzenden & Retourneren.

 

 

Klachtenprocedure.

 

Bent u tevreden vertel het anderen, heeft u een klacht vertel het ons!

 

Wij willen graag dat u tevreden bent over LaVie HomeDeco en met enthousiasme kunt spreken over ons assortiment, de communicatie, de verzending van uw bestelling en onze service!

Daarom doen wij er alles aan om uw eventuele klacht naar tevredenheid af te handelen.

 

 

Wat te doen bij een klacht.

 

Neem contact op met onze klantenservice!

 

 

Hierna ontvangt u een ontvangstbevestiging met de omschrijving van de klacht en hoe deze opgelost gaat worden.

Uw Rechten

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@laviehomedeco.nl

Klachtenprocedure

Bent u tevreden vertel het andere, heeft u een klacht vertel het ons!

Het kan zijn dat u een klacht heeft over LaVieHomeDeco.nl.  Wij vinden dat vervelend en willen dat graag oplossen. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over ons assortiment, onze communicatie, de verzending van onze producten en onze service!  Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wat te doen bij een klacht.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@laviehomedeco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.